Status quo
Content19, alles over Contentmarketing & Storytelling, en Emerce Eday, de digital business conference. Beide een feestje om aanwezig te mogen zijn, want op beide events kreeg ik de bevestiging dat ik goed bezig ben.
lees verder →
Communicatie, Marketing, Sales en Services bevinden zich in silo’s. Breek de silo’s af om beter af te stemmen op de klantreis.
lees verder →
Deze afgelopen twee weken staan in het teken van ‘op het podium’ gaan staan. Letterlijk en figuurlijk. Na de gemoedelijke rust van de vakantie moest ik mezelf weer gaan ‘verkopen’. Dat begrip wekt zoveel weerstand in mij op, dat ik mezelf maar moeilijk aan de gang kreeg. Een klant zou ik het advies geven om […]
lees verder →
De vakantie is voorbij. Ik heb vier weken vrij genomen en mijn moreel begint nu echt te knagen. Tijd om weer aan de slag te gaan. Weer inleven in huidige opdrachten en mijn visie delen om nieuwe opdrachten binnen te halen. Ik merk dat ik er dit jaar flink moeite mee heb. Het advies om […]
lees verder →
Dit is de kop van een artikel in Adformatie dat mijn aandacht trok. Ik ben het eens met stelling ‘alles is contentmarketing’ en ‘de consument staat centraal’. Het woord ‘content’ is synoniem voor ‘inhoud’ en ‘tevreden’. Dit centraal stellen is een mindset. Het is dus niet belangrijk in welk hokje je het duwt. De afbeelding […]
lees verder →
Wat is het effect van influencers op mijn kinderen? Vandaag is het moederdag en kreeg van mijn dochter (12) een prachtig briefje waarin ze onder andere zegt dat ik de allerliefste moeder ben en dat ik me geen zorgen hoef te maken over haar als ze alleen thuis is als ik moet werken. Degene die […]
lees verder →
Dyslexie, het is een belangrijk onderwerp in mijn leven. Mijn kinderen zijn beide getest en bestempeld als dyslectisch. Als ik zie hoe zij met taal omgaan, dan ben ik het ook. Ik ben nooit getest, maar vroeger noemde ze het woordblindheid. Best onhandig als communicatieprofessional, maar ik blink uit in mijn vak door de side-effects […]
lees verder →
Story marketing is een strategische marketing aanpak waarbij je gebruik maakt van het patroon van een verhaal om de klant door zijn buyer journey te leiden. De klant en zijn aankoopproces staan centraal in het vormgeven van het verhaal dat je als bedrijf vertelt.
lees verder →
een succesvolle contentstrategie heeft cadans nodig. Block tijd in je agenda voor bloggen of vloggen
lees verder →
Sinds enkele maanden ben ik als vrijwilliger betrokken bij het Belmonte Arboretum in Wageningen. Dit is een schitterende museumtuin bij mij om de hoek. Het is een zeer bekende plek in Wageningen, waar veel mensen een verhaal over kunnen vertellen. Als Story Marketing deskundige help ik de stichting de marketing- en communicatie-activiteiten op een hoger […]
lees verder →