De Beloning

De beloning is bij iedere verhaallijn verschillend. Iedere campagne heeft andere doelen, cijfertjes zeggen daarom niets. De inzet van Story Marketing zorgt er in ieder geval voor dat:

Referenties

Deze bedrijven gingen ook het avontuur aan en vertellen over wat het ze heeft gebracht.

Bas Baars, Head of Field Marketing Northern Europe bij Google Cloud

“Als je daadwerkelijk werk wilt maken van outside-in marketing, dan kun je eigenlijk maar het beste gelijk Willemijn bellen! Ik werk al ruim vijftien jaar met Willemijn, in diverse rollen en opdrachten. Bij de recentste heeft Willemijn Google Cloud geholpen om de buyers journey voor een belangrijke workload uit te werken en om te zetten naar een behapbare, logische verhaallijn. Niet alleen heeft zij ons erg goed geholpen, maar bovendien heeft zij ons constant ge-challenged wanneer wij weer eens een te ‘inside out’ bril op hadden. Prettig, nuchter en zeer ervaren!”

Laura Witlox, Teamleider Communicatie, Bewustmaking en Gedragsverandering bij duurzaamheidsversneller Slim Opgewekt

“De story marketing workshop van Willemijn geeft een scherp inzicht in de benodigde samenhang tussen marketing(communicatie) en sales. Dat lijkt een dooddoener, maar is het zeker niet. Hoe verbind je deze teams nu werkelijk? Hoe houd je de beoogde boodschap en doelen scherp? Van strategie tot praktische toepasbaarheid; in deze sessie(s) ga je met elkaar de dialoog aan over klantbehoefte versus belofte. Daarnaast krijg je handvatten voor jouw optimale contentstrategie. 
Interessant ook is het in kaart brengen van de onderstroom en bovenstroom binnen een organisatie en welk effect dat heeft. Dit inzicht helpt bij het identificeren van mogelijke obstakels en limitaties. Willemijn is een bevlogen verteller, scherp waarnemer en brengt veel inspiratie en ideeën op gang.”

Gezinus Winters, voormalig Marketing Manager Benelux bij Logitech & Ultimate Ears

“Ik was niet alleen op zoek naar een integrale marketing oplossing als het gaat om de boodschap, maar vooral ook hoe dit te koppelen aan de verkoopkanalen, oftewel onze klanten. Hierin vonden Willemijn en ik elkaar in de aanpak. Willemijn was zeer goed in staat om de eeuwige afdelingsgerichte manier van bedrijfsvoering te doorbreken en te bouwen aan een ontwerp waarin enerzijds op het vlak van PR, Social Media en campagnes hetzelfde verhaal werd verteld en anderzijds ik met dit verhaal ook de link kon leggen met de communicatiekanalen van de (r)etailers. Dit heeft er na jaren zwoegen mede toe geleid dat wij een volledige geïntegreerd sales & marketing campagne plan konden overleggen zowel intern richting internationaal management als wel lokaal met onze sales collega’s bij de (r)etailers. Waar hier eerst sceptisch tegenaan werd gekeken heeft het later geleid tot grote stijgingen in de verkopen (sales-out gedreven dus!). 360 graden campagnes moeten gedragen worden vanaf een persbericht tot en met de aftersales wil je tegelijkertijd je sales verhogen maar ook een merknaam bouwen. Veel bedrijven doen maar 1 van de 2 of geheel zonder afstemming tussen de disciplines. De gedrevenheid en vasthoudendheid van Willemijn heeft mij persoonlijk geholpen om in de aanpak te blijven geloven en ook hierbinnen te blijven innoveren. En daarnaast kun je met Willemijn prima met een wijntje brainstormen over al wat nog meer zou kunnen.”

Erwin Zijlstra, voormalig Director Corporate Communications & Public Affairs van T-Mobile

“Willemijn heeft mij jarenlang bij T-Mobile ondersteund in de ontwikkeling en uitvoering van het PR-beleid en was een perfecte sparringpartner op strategisch en tactisch niveau. Met name haar haarscherpe analyses en het vermogen om krachtige verhalen te creëren hebben een grote toegevoegde waarde gehad bij het in de markt zetten van nieuwe producten en diensten. Daarbij heeft ze ons ook geholpen bij een betere integratie van paid, owned en earned media in onze campagnebenadering.”

Andere klanten…