De Beloning

De beloning is bij iedere verhaallijn verschillend. Iedere campagne heeft andere doelen, cijfertjes zeggen daarom niets. De inzet van Story Marketing zorgt er in ieder geval voor dat:

Referenties

Deze bedrijven gingen ook het avontuur aan en vertellen over wat het ze heeft gebracht.

Gezinus Winters, voormalig Marketing Manager Benelux van Logitech & Ultimate Ears

“Ik was niet alleen op zoek naar een integrale marketing oplossing als het gaat om de boodschap, maar vooral ook hoe dit te koppelen aan de verkoopkanalen, oftewel onze klanten. Hierin vonden Willemijn en ik elkaar in de aanpak. Willemijn was zeer goed in staat om de eeuwige afdelingsgerichte manier van bedrijfsvoering te doorbreken en te bouwen aan een ontwerp waarin enerzijds op het vlak van PR, Social Media en campagnes hetzelfde verhaal werd verteld en anderzijds ik met dit verhaal ook de link kon leggen met de communicatiekanalen van de (r)etailers. Dit heeft er na jaren zwoegen mede toe geleid dat wij een volledige geïntegreerd sales & marketing campagne plan konden overleggen zowel intern richting internationaal management als wel lokaal met onze sales collega’s bij de (r)etailers. Waar hier eerst sceptisch tegenaan werd gekeken heeft het later geleid tot grote stijgingen in de verkopen (sales-out gedreven dus!). 360 graden campagnes moeten gedragen worden vanaf een persbericht tot en met de aftersales wil je tegelijkertijd je sales verhogen maar ook een merknaam bouwen. Veel bedrijven doen maar 1 van de 2 of geheel zonder afstemming tussen de disciplines. De gedrevenheid en vasthoudendheid van Willemijn heeft mij persoonlijk geholpen om in de aanpak te blijven geloven en ook hierbinnen te blijven innoveren. En daarnaast kun je met Willemijn prima met een wijntje brainstormen over al wat nog meer zou kunnen.”

Erwin Zijlstra, voormalig Director Corporate Communications & Public Affairs, T-Mobile

“Willemijn heeft mij jarenlang bij T-Mobile ondersteund in de ontwikkeling en uitvoering van het PR-beleid en was een perfecte sparringpartner op strategisch en tactisch niveau. Met name haar haarscherpe analyses en het vermogen om krachtige verhalen te creëren hebben een grote toegevoegde waarde gehad bij het in de markt zetten van nieuwe producten en diensten. Daarbij heeft ze ons ook geholpen bij een betere integratie van paid, owned en earned media in onze campagnebenadering.”

Andere klanten…